Timoty je aplikácia, ktorá vám okamžite pomôže zefektívniť organizáciu upratovania a komunikáciu s upratovačmi.
Vytvorte si jednorazové alebo pravidelné upratovanie a majte nad nimi prehľad v reálnom čase. Vďaka stavom práce, ktoré pracovníci v teréne menia vo svojej aplikácii, budete presne vedieť, či sú na ceste, či upratovanie už prebieha, je hotový, alebo sa nejaký pracovník na poslednú chvíľu nemôže dostaviť.
Ak máte veľa upratovačiek na príležitostnú výpomoc a chcete si ušetriť veľa času s ich kontaktovaním ohľadom ponuky novej práce, tak si toto zamilujete. Stačí vytvoriť prácu, ponúknuť odmenu, pridať požadovaný počet upratovačov a náhradníkov. Všetkým sa na mobile zobrazí notifikácia so všetkými informáciami a už je len na nich, či prácu prijmú, alebo odmietnu. Tí, ktorí zareagujú najrýchlejšie, prácu získajú.
Aby ste mali nad upratovaním väčšiu kontrolu, vytvorte si k nemu pracovný formulár so zoznamom úloh, napr. "umyť linku", "vyniesť kôš" atď. Pani na upratovanie v aplikácii len odkliká, čo je hotové a vďaka tomu na nič nezabudne.
Majte prehľad o tom, ako dlho trvali jednotlivé upratovania a koľko máte zaplatiť upratovačom. Pri každej práci si navolíte, či chcete sledovať výkaz práce a či ide o upratovanie na čas, alebo sa jedná o fixnú odmenu za upratovanie. Na konci mesiaca si potom všetky tieto informácie môžete stiahnuť do Excelu a poslať ich svojim účtovníkom.
Vytvorte si zoznam svojich služieb a produktov a sledujte ziskovosť svojich zákaziek.
U klienta si môžete nastaviť lokalitu upratovania (napr. "administratívnu budovu") a konkretizovať ju nastavením miesta ("kancelária č. 101", "kuchyňa" atď.). Ku každému miestu si tak môžete priradiť iný pracovný formulár alebo kontaktnú osobu.
Nechajte si od pracovníkov v teréne cez ich aplikáciu reportovať neočakávané chyby z upratovania vrátane fotodokumentácie.
Majte prehľad o všetkých svojich pracovníkoch na jednom mieste.
Všetky práce uvidíte prehľadne v jednom kalendári, v ktorom si ich môžete filtrovať podľa dní, týždňov či mesiacov.
Pani na upratovanie má všetky dôležité informácie o svojich upratovaniach prehľadne na jednom mieste.
Akonáhle pre ňu vytvoríte ponuku s prácou, dostane upozornenie so všetkými potrebnými detailmi. Už žiadne neefektívne telefonáty, SMSky a chaty.
Tu bude mať vami vytvorený zoznam úloh k danej zákazke. Po dokončení jednotlivých úloh iba odkliká, že ich splnila. Obaja potom máte istotu, že sa na nič nezabudlo.
Všetky kľúčové informácie má pani na upratovanie k dispozícii priamo v Timotym.
Môže vám reportovať neočakávané vady z upratovania a rovno vám aj priložiť fotodokumentáciu.
Potrebuje vaša pani na upratovanie dostať inštrukcie v cudzom jazyku? Nie je problém, na jeden klik si vami slovensky napísaný text preloží do jazyka, ktorému rozumie.
Váš klient bude mať informácie o všetkých svojich objednávkach a faktúrach prehľadne na jednom mieste. Už žiadne zložité a zdĺhavé vyhľadávanie v rôznych emailoch.
Na pár klikov v Timotym si objedná presne to, čo potrebuje.
Umožnite vášmu klientovi mať prehľad o tom, v akej fáze je jeho objednávka.
Majte so svojim klientom komunikáciu na jednom mieste.