Timoty je aplikácia, ktorá vám okamžite pomôže zefektívniť organizáciu zákaziek a komunikáciu s kúrenármi.
Vytvorte si rôzne zákazky a majte o nich prehľad v reálnom čase. Vďaka stavom práce, ktoré pracovníci v teréne menia vo svojej aplikácii, budete presne vedieť, či sú na ceste, či už zákazka prebieha, je hotová, alebo sa nejaký pracovník na poslednú chvíľu nemôže dostaviť.
Ak máte veľa pracovníkov na príležitostnú výpomoc a chcete si ušetriť veľa času s ich kontaktovaním ohľadom ponuky novej práce, tak si toto zamilujete. Stačí vytvoriť prácu, ponúknuť odmenu, pridať požadovaný počet pracovníkov a náhradníkov. Všetkým sa na mobile zobrazí notifikácia so všetkými informáciami a už je len na nich, či prácu prijmú, alebo odmietnu. Tí, ktorí zareagujú najrýchlejšie, prácu získajú.
Aby ste mali nad zákazkou väčšiu kontrolu, vytvorte si k nej pracovný formulár so zoznamom úloh, napr. "výmena kotla", "kontrola rozvodov kúrenia" a pod. Pracovník potom v aplikácii len odkliká, čo je hotové a vďaka tomu na nič nezabudne.
Majte prehľad o tom, ako dlho trvali jednotlivé zákazky a koľko máte zaplatiť pracovníkom. Pri každej práci si navolíte, či chcete sledovať výkaz práce a či ide o prácu na čas, alebo ide o fixnú odmenu za prácu. Na konci mesiaca si potom všetky tieto informácie môžete stiahnuť do Excelu a poslať ich svojej účtovníčke.
Vytvorte si zoznam svojich služieb a produktov a sledujte ziskovosť svojich zákaziek.
U klienta si môžete nastaviť lokalitu zákazky (napr. "administratívnu budovu") a konkretizovať ju nastavením miesta ("technická miestnosť", atď.). Ku každému miestu si tak môžete priradiť iný pracovný formulár alebo kontaktnú osobu.
Nechajte si od pracovníkov v teréne cez ich aplikáciu reportovať neočakávané problémy zo zákazky vrátane fotodokumentácie.
Majte prehľad o všetkých svojich pracovníkoch na jednom mieste.
Všetky práce uvidíte prehľadne v jednom kalendári, v ktorom si ich môžete filtrovať podľa dní, týždňov či mesiacov.
Váš pracovník má všetky dôležité informácie o zákazkách prehľadne na jednom mieste.
Akonáhle pre neho vytvoríte ponuku s prácou, dostane upozornenie so všetkými potrebnými detailmi. Už žiadne neefektívne telefonáty, SMSky a chaty.
Tu bude mať vami vytvorený zoznam úloh k danej zákazke. Po dokončení jednotlivých úloh iba odkliká, že ich splnil. Obaja potom máte istotu, že sa na nič nezabudlo.
Všetky kľúčové informácie má pracovník k dispozícii priamo v Timotym.
Môže vám reportovať neočakávané problémy zo zákazky a rovno vám aj priložiť fotodokumentáciu.
Potrebuje váš pracovník dostať inštrukcie v cudzom jazyku? Nie je problém, na jeden klik si vami slovensky napísaný text preloží do jazyka, ktorému rozumie.
Váš klient bude mať informácie o všetkých svojich objednávkach a faktúrach prehľadne na jednom mieste. Už žiadne zložité a zdĺhavé vyhľadávanie v rôznych emailoch.
Na pár klikov v Timotym si objedná presne to, čo potrebuje.
Umožnite vášmu klientovi mať prehľad o tom, v akej fáze je jeho objednávka.
Majte so svojim klientom komunikáciu na jednom mieste.