Tvoríme aplikáciu, ktorá pomáha malým a stredným servisným firmám okamžite zefektívňovať organizáciu práce a komunikáciu s ich terénnymi pracovníkmi tak, aby zbytočne netrávili veľa času s administratívou a nadmernou komunikáciou a mohli sa plne sústrediť na rast svojej firmy a neriešiť tak každodennú operatívu.
Sme slovensko-český tím, ktorý má viac ako 10 rokov skúseností s vývojom aplikácií. Časť z nás sedí v kancelárii v Bratislave a čásť v Prahe na Václavskom námestí. Používame moderné technológie, ktoré nám pomáhajú v rýchlom rozširovaní aplikácie tak, aby sme mohli každých 14 dní vydávať nové verzie. Timotyho nevyvíjame od stola a snažíme sa pochopiť daný odbor tým, že si ho pokojne na pár dní vyskúšame tak, aby sme zistili reálne potreby našich zákazníkov.
Prvú verziu aplikácie sme spustili v septembri 2022, aby sme získali spätnú väzbu a na jej základe sme v apríli 2023 spustili druhú verziu aplikácie, ktorá pomáha už prvým zákazníkom. Počas nasledujúcich rokov máme s aplikáciou obrovské plány a tešíme sa na nové firmy, ktoré Timoty posunie na ďalší level rovnako tak, ako už posunul našich existujúcich zákazníkov.
Pomáhať servisným firmám zefektívňovať organizáciu práce a komunikáciu s ich terénnymi pracovníkmi.
Uľahčiť každodennú prácu všetkým pracovníkom servisných firiem.
Stať sa najpoužívanejšou aplikáciou na organizáciu práce pre servisné firmy v Európe a v anglicky hovoriacich krajinách.